Алгоритм поиска ошибок
billing
contract
support
.... ....... Contacts RSS
11.11.2025
Шановні абоненти!

З 1 грудня 2025 року наша компанія змушена змінити тарифи на окремі пакети послуг, а саме — ті, що містять телебачення від Sweet.TV.

Ми розуміємо, що будь-яке підвищення цін — це непросте рішення, і хочемо максимально прозоро пояснити причини.
Протягом тривалого часу наша компанія утримувала тарифи без змін, навіть попри загальне зростання цін на ринку телекомунікацій. Ми були серед небагатьох операторів, які не переглядали вартість послуг, аби зберегти стабільність для наших клієнтів.

Однак цього разу зміни стали вимушеними: партнер, що надає контентні послуги — Sweet.TV, — підвищів вартість своїх сервісів. Це безпосередньо вплинуло на собівартість наших бандлів, які включають цю ТВ-платформу.
Ми не змінюємо тарифи на інші послуги — інтернет без телебачення залишається за старою ціною.

Крім того, на рішення вплинули зростання вартості обладнання, пального, енергоресурсів та загальна економічна ситуація в країні в умовах війни.
Ми зробили все можливе, щоб підвищення було мінімальним і торкнулося лише обмеженої кількості тарифів.

Наш головний пріоритет — забезпечити стабільний зв’язок, якісний інтернет і сучасний контент, зберігаючи при цьому високу якість обслуговування.

Дякуємо вам за розуміння, підтримку та довіру.

З повагою,
Команда Starinet

Дальше...
04.11.2025
Технічні роботи

 Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 10 листопада 2025р. з 02:00 до 06:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
16.10.2025
Технічні роботи

 Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 20 жовтня 2025р. з 04:00 до 06:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
11.10.2025
Технічні роботи

 Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 14 жовтня 2025р. з 04:00 до 07:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
05.10.2025
Технічні роботи

 Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 10 жовтня 2025р. з 03:00 до 06:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
01.10.2025
Оновлення договору оферти

Шановні абоненти!
Повідомляємо вас про оновлення умов договору оферти, що набирають чинності з 01.10.2025р.
Повний текст оновленого договору доступний за посиланням.

Дальше...
19.08.2025
Технічні роботи

 Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 25 серпня 2025р. з 02:00 до 06:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
14.08.2025
Технічні роботи

 Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 18 серпня 2025р. з 03:00 до 06:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

 
Дальше...
17.06.2025
Технічні роботи

 Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 15 липня 2025р. з 02:00 до 06:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
08.05.2025
Технічні роботи

Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 13 травня 2025р. з 04:00 до 08:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
15.11.2024
Припинення дії деяких тарифів

Шановні абоненти Starinet, які користуються тарифними пакетами WI-FI 5 та WI-FI 10, попереджаємо Вас, що наша компанія закриває ці тарифи з 01.01.2025 у зв`язку з відмовою від ліцензії на частоти з економічних та технічних причин.

Дальше...
27.03.2024
Тарифи з телебаченням

Шановні абоненти StariNet.
В зв'язку з тим, що компанія SWEET TV (TRINITY TV ) не одноразово підвищила ціни на свої послуги, ми вимушені змінити тарифи на деякі тарифні плани.

Дальше...
20.02.2024
Технічні роботи

Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 21 лютого 2024р. з 07:00 до 08:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
22.01.2024
Шановні абоненти з тарифом Star100 мережі «StarInet»!

     Протягом п’яти років ми прикладали максимум зусиль та утримували ціни на стабільному рівні. Найвищим пріоритетом для нас завжди є Ваша довіра та комфорт. Проте, враховуючи зростання вартості матеріалів, експлуатаційних витрат та значне подорожчання обладнання й комплектуючих, ми змушені здійснити коригування вартості деяких наших інтернет-тарифів.
З 01.02.2024 року вартість тарифу Star100 становитиме 180 грн на місяць. Швидкість Мир Upload зросте до 100 Мбіт/сек.

Дякуємо вам за те, що залишаєтесь з нами. Ваша підтримка дуже важлива для нас.

Дальше...
22.01.2024
Шановні абоненти з тарифом Гігнет мережі «StarInet»!

З 01.02.2024 року абоненти з тарифом Гігнет будуть переведені на  інтернет-тариф Star100.

Дальше...
21.01.2024
Технічні роботи

Шановні абоненти!
Для поліпшення якості обслуговування, 6 лютого 2024р. з 03:00 до 06:00 будуть проводитися технічні роботи. В цей час можлива тимчасова відсутність доступу до мережі інтернет. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Дальше...
23.08.2023
З Днем Дезалежності України
Дальше...
21.03.2023
Припинення дії деяких тарифів

До уваги абонентів.
З 01 квітня 2023 року припиняють дію деякі тарифні плани

Дальше...
15.03.2023
Завжди з Інтернетом!

Хочеш відпочити в інтернеті, подивитися фільми або пограти в ігри? А може потрібен інтернет для роботи?
Але через відключення світла це неможливо?
Набридло?
Ми допоможемо!
Підключайся до нас за технологією PON!

Дальше...
25.02.2022
Інформація

ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ З ОПЕРАТОРАМИ відкрито чат у Viber.
Пишіть або дзвоніть на номер:

38 (096) 207-70-38


Ми залишаємось на зв'язку. Робимо усе для стабільної роботи інтернету. Зберігаємо спокій та читаємо новини тільки з офіційних джерел. Активне посилання у шапці профілю.

Дальше...
19.07.2020
Информация

Через нашу техническую поддержку можно оформить заявку на ремонт бытовой техники у партнеров нашей сети.

Дальше...
другие новости

1. Проверьте, включено ли соединение:
Для Windows XP: "ПУСК" -> "ПАНЕЛЬ УПРАВЛЕНИЯ" -> "СЕТЕВЫЕ ПОДКЛЮЧЕНИЯ" -> "ПОДКЛЮЧЕНИЕ ПО ЛОКАЛЬНОЙ СЕТИ"
для Windows Vista, Windows 7: "ПУСК" -> "ПАНЕЛЬ УПРАВЛЕНИЯ" -> "ЦЕНТР УПРАВЛЕНИЯ СЕТЯМИ И ОБЩИМ ДОСТУПОМ" -> "УПРАВЛЕНИЕ СЕТЕВЫМИ ПОДКЛЮЧЕНИЯМИ" -> "ПОДКЛЮЧЕНИЕ ПО ЛОКАЛЬНОЙ СЕТИ"
- должно быть "Подключено". Если нет, нажмите правой клавишей по значку и выберите - "Включить".

2. Если пишет что "СЕТЕВОЙ КАБЕЛЬ НЕ ПОДКЛЮЧЕН", и на значке сетевого подключения нарисован красный крестик, проверьте кабель, он должен быть вставлен в компьютер. Попробуйте вынуть кабель и вставить его обратно. Если уверены что всё нормально подключено, то звоните в техподдержку.

3. Если пишет включено и крестик не горит, жмём по значку "ПОДКЛЮЧЕНИЕ ПО ЛОКАЛЬНОЙ СЕТИ" правой кнопкой мыши и в меню жмём "СОСТОЯНИЕ". Скорость подключения должна быть 100 Мбит/с , если меньше или больше значит проблемы с сетевой картой (как вариант проверить на другой, но в этом случае всё равно звонить в техподдержку придётся).
Также обратите внимание на цифре в разделах "Отправлено"/"Принято", если отправленные есть, а принятых нет - 100% попали в блокировку по МАС адресу при смене сетевой карты либо при изменении ip.

4. Со скоростью нормально, пакеты принимает и отправляет, но всё равно ни чего не работает:
Запускаем командную строку "ПУСК" -> "ВЫПОЛНИТЬ" -> "cmd" -> в открывшемся окне вводим: ipconfig /all
и дальше смотрим начиная со строчки cо своим IP-адресом (на примере 10.123.2.3): Пример.
если видим что-то не понятное или не видим что-то из выше перечисленного, проверяем настройки по своему экземпляру договора и если что-то не совпадает с вашими настройками, проверяем настройки согласно договора:
Для Windows XP: "ПУСК" -> "ПАНЕЛЬ УПРАВЛЕНИЯ" -> "СЕТЕВЫЕ ПОДКЛЮЧЕНИЯ" -> "ПОДКЛЮЧЕНИЕ ПО ЛОКАЛЬНОЙ СЕТИ" -> кликаем правой клавишей мыши -> "СВОЙСТВА" -> кликаем дважды на "ПРОТОКОЛ ИНТЕРНЕТА TCP/IP"
Для Windows Vista, Windows 7: "ПУСК" -> "ПАНЕЛЬ УПРАВЛЕНИЯ" -> "ЦЕНТР УПРАВЛЕНИЯ СЕТЯМИ И ОБЩИМ ДОСТУПОМ" -> "УПРАВЛЕНИЕ СЕТЕВЫМИ ПОДКЛЮЧЕНИЯМИ" -> "ПОДКЛЮЧЕНИЕ ПО ЛОКАЛЬНОЙ СЕТИ"-> кликаем правой клавишей мыши -> "СВОЙСТВА" -> кликаем дважды на "ПРОТОКОЛ ИНТЕРНЕТА ВЕРСИИ 4 (TCP/IP v4)"

5. Если всё нормально пишем дальше в командной строке (на примере 10.123.2.3) ping 10.123.2.3, то есть пингуем свой IP адрес. Должны получить такой результат: Просмотреть
Если результат кардинально отличается, значит проблемы с сетевой картой (как вариант проверить на другой, но в этом случае всё равно звонить в техподдержку придётся)

6. Если пункт 5 пройден успешно, то пингуем дальше свой "Основной шлюз" (Если не знаете своего - смотрите договор или результат выполнения команды "ipconfig /all")
(в примере 10.123.2.1) ping 10.123.2.1. Должны получить такой результат: Просмотреть
Если результат кардинально отличается, (например : "Превышен интервал ожидания для запроса" или время отклика превышает 10 мс) -> звоним в техподдержку.

7. если с пунктом 6 нормально, пингуем DNS-сервер, пишем дальше:
ping 10.123.254.2 или ping 10.123.255.2.
Должны получить такой результат: Просмотреть результат с 10.123.254.2 или с 10.123.255.2
Если результат кардинально отличается, (например : "Превышен интервал ожидания для запроса" или время отклика превышает 10 мс) -> звоним в техподдержку.

8. если с пунктом 7 нормально, подключаем Интернет, если он еще не подключен,
и пишем дальше ping ya.ru или адрес того сайта, куда не удается войти.
Должны получить такой результат: Просмотреть
Если результат кардинально отличается, (например : "Превышен интервал ожидания для запроса") -> звоним в техподдержку.

8. Если вы дошли до этого пункта без потерь, то это значит что у вас проблемы с защитными программами (антивирусы, firewall и т.д.), проблема с браузером или тот узел куда вы подключаетесь не работает или не доступен.

Данный алгоритм действий взят из практики работы , просто проверив все пункты вы сэкономите кучу времени себе и работникам службы техподдержки.

 
2006-2025 © StarInet
Все права защищены